Tuesday, August 25, 2009

Mad Pete

Inspirationen brinner i mig efter att ha läst Tjötrövens otroligt fina inlägg, en sorts kärleksförklaring till en nära vän. Jag tänkte härmed ta tillfället i akt för att presentera en av mina mycket nära vänner, Pete aka. Chipshästen aka. Steelthroat aka. Vax Hitler eller kort och gott MAD PETE!
Många crazy sessions har genomförts med den här galningen. Många backar har bombats, många pools har shreddats. En sann förebild och en ständig inspirationskälla för min egen skateboardåkning. Nuförtiden är Mad P bosatt i Uppsala där han pluggar mad economics, när han inte gör det hänger han med sina nya polare. Det gör lite ont i hjärtat när man ser hur han försvinner från vår umgängeskrets, men jag kan heller inte klandra honom. När man skaffar polare som dessa så är det lätt att bli förblindad...













Skate on Pete, min vän...

3 comments:

boosie said...

Jävligt gött att se att Peter har börjat gymma, fresh!

Unknown said...

So you want to be a witness? Witness this: http://www.youtube.com/watch?v=82ieJAr8sEw

Chipshästen said...

POSSESED TO SKATE!