Friday, August 21, 2009

Le spionage

Som journalist för modemagasinet "tjugofyrakarat-Polen" kan jag nu avslöja att den mytomspunna grafikern/skithålet Jabba "Syntax-terror" Lindgren nu äntligen har börjat att skapa nya illdåd till konstverk, efter ett större öppehåll p.g.a sprit och relaterade "kvinnomissbruksproblem".

Jag ger er nu full tillgång till Jabbas senaste skapelser, detta är möjligt därför att jag helt enkelt lurade honom att flytta in hos mig och min nya status som sambo ger mig oanade möjligheter till spionage.

Håll i hatten och buga för senaste foto-uppdateringen direkt från Jabbas ateljé.



Här fångade jag Syntax-terror mitt i fikapausen.


En utav de senaste skapelserna från ovannämda artist.


Här plåtade jag Syntax Lindgren mitt under skapelseprocessen, närmre på än såhär kommer man sällan en artist.


Ett utav hans mer kända "PS-TRIXX"



Och slutligen ett porträtt på en utav Syntax största inspirationskällor.

Så det var allt för den här gången boys, nu fick ni en liten inblick av vad som försigår inne i ateljén. Jag hoppas att ni är lika spända som jag för vad som komma skall från allas vår 24k-illustratör Jesper motherfuckin syntax-terror Lindgren!

2 comments:

Klanton said...

bästa inlägget på gubblänge, när blir det studiebesök i min ateljé mån tro?

Chipshästen said...

Det var vågat att lägga upp bilder på Jabba, det blev ett jäkla ståhej senast om jag inte minns fel haha... Så nära en internet- beef den här bloggen någonsin har kommit!