Friday, February 12, 2010

Lite slitage från Salamanca och Portugahl

Efter många om och men så har jag funnit rostad lök här nere, nu saknas bara kött-och grillkryddan boys
Min trappuppgång! Mitt boende är ganska slitet men jag kan påpeka att jag har två barer precis bredvid min crib, jobbigt läge...
Literöl i plastmuggar för 30 spänn, en bra deal enligt mig
Förmiddagssesh på El Río innan skolan, brukar vara en hel del folk här på eftermiddagarna
Underlaget knäcker helt och hållet
Curbsen är gjorda i stål och glider görcleant
En av de stektaste och samtidigt cleanste t-shirtarna jag har beskådat
På väg till en bar i Porto, skiten låg på fjärde våningen och vi hamnade mitt i en artshow. Jag kan meddela att det var en hel del creative approach där!
Portugisiskens gränd
Jäklar, vi missade en värd spelning tydligen!