Tuesday, January 19, 2010

¿Que pasa compadres?

Efter en fruktansvart sliten resa anlande jag till Salamanca igar kvall. Jag checkade in pa mitt hostel och det var faktiskt forvanansvart freskt, jag var impad! Jag borjade snacka med en brasiliansken dude och en dansken chick vilket slutade med att vi gick ut och hamnade pa en krog som hade BEERPONG-turnering. Trodde jag var i The Valley igen! Idag har jag meckat boende och kollat in den lokala sk8-butiken, den var faktiskt ganska OG. Det forsta jag mottes av var AH-brador pa vaggen och ett gang Dickies-flaneller liksom, dudesen verkar fatta grejen har. Det kryllar inte av spots eftersom det ar en ganska gammal stad men jag fick lite tips av snubbe och han dillade bland annat om ett spot som kallas for Puente Romana. Det ar en marmor plan med lite trappor, ett flatrail och ett curb. Far borja med att kolla in det i alla fall, kan nog bli bra! Alright boys, hoppas ni har det fett darhemma! Over n' out, The Skateboard Lieutenant

3 comments:

jockfarsan said...

DUDE
reppa och rippa!
när du kommer hem har du
7 månader pushande framför dig
ha det fett din stekta jävel

Hannes said...

Låter tiiight! Du får spela I hate my job för spanjorerna då!

Tjötröven said...

Gött och höra dude!! Kör spansken för fulla muggar, shredda och booza för oss med nu! Ha det gött tjabooo!