Sunday, May 17, 2009

JAG HATAR YOU GIRL SKATECAMP

Idag vaknade jag upp en smula sliten efter att ha tömt samtliga barer i Uppsala på alkohol. Trots detta faktum vill en true maddog alltid skejta och jag ringde boysen för att se om någon annan också skulle rippa. Jag slängde i mig en snabb frukost och rullade sen bort till parken för att möta boysen. Vad tror ni att jag möts av där? 30 fuckin' jävla tjejer som står i en ring vid manual padet och försöka lära sig att olla... Mitt i cirkeln står någon slags coach och ger dem tips. Jag trodde my mind was playin' tricks on me eller någonting... Inte nog med att de körde sina "övningar" i en trekvart och täckte halva ytan, de hade dessutom tagit med sig en stekt jävla DJ som spelade Rick Ross mashat med indiepop och en snowboardjock som filmade hela tillställningen. När jag inte trodde att det kunde bli värre så kommer en av organisatörerna tillbaka med en stor box från SKULLCANDY och delar ut hörlurar till alla tjejer som deltagit i stekarkonventet. Efter detta var evenemanget turligt nog över och chicksen åkte iväg i tre hyrda minibussar. DET ÄR SÅDANA HÄR EVENTS SOM FÅR MIG ATT SKÄMMAS SOM SKEJTARE, JAG HATAR DESSA TILLSTÄLLNINGAR OCH VILL ALDRIG MER SE NÅGOT LIKNANDE! Jag vill avsluta detta inlägg med att tacka tangenten Caps Lock, tack vare den är det väldigt lätt att uttrycka ilska i skriven form./ Over n' out, Lieutenant Chipshäst

3 comments:

MadMaxe said...
This comment has been removed by the author.
MadMaxe said...

asså chicks e ju cleana att ligga med å sånt.

Chipshästen said...

Tjejer är cleana men inte när dem deltar i skatecamps och sånna rackliga grejjer haha