Wednesday, February 25, 2009

Chipshästen är äntligen tillbaka på intranätet!

What's up kukar? Äntligen har jag en dator igen, efter många om och men så slutade det med att jag införskaffade en ny Macbook. Internet har just blivit en smula osäkrare! Jag har precis startat upp Mac- jäveln men så fort allt är up & runnin' ska jag klämma fram ett stekt inlägg. Perioden utan dator har gett mig gott om tid för reflektion och jag har planerat en hel del digitala illdåd som snart skall förverkligas. Som avslutning på detta meddelande måste jag säga att jag är mycket stolt över era insatser på bloggen under min frånvaro, ni har alla stått för ett antal fantastiskt bakade texter och bilder! Over n' out, Sgt. Steelthroat, 52nd Division, Partille Desert Soldiers 

3 comments:

Tjötröven said...

Vad säger man? Welcome back! Livin the vida without the loca!

jockfarsan said...

tänkte val att du hade skaffat dator nu för söker man på vato+chips+nollielip+flanell+tribal på you tube kommer det upp 1000 mer träffar nu än för en vecka sedan

Chipshästen said...

Hahaha right on point Jockfarsan, jag har varit produktiv den senaste tiden